2.DÖNEM FATİH PROJESİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ REHBER ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME DUYURUSU
2.DÖNEM FATİH PROJESİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ REHBER ÖĞRETMEN GÖREVLENDİRME DUYURUSUBilişim Teknolojileri Rehberliği (BTR) Görevlendirmesi
Bakanlığımız Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün ilgili yazısında; Fatih Projesi kapsamında donanım kurulumu tamamlanan
okullarımızda Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni görevlendirmesi ile ilgili açıklamalar ve formlar ektedir.
Görevlendirme başvuruları yapılırken resmi yazı, bakanlık yazısı ve açıklamalar dikkatlice okunmalıdır.
Açıklamalar
· Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmen görevlendirmesi 08.02.2016 – 10.06.2016 tarihleri arasında yapılacaktır.
· BT Rehber Öğretmen görevi talebinde bulunan öğretmenler görev talep başvurularını 22.01.2016 mesai bitimine kadar yapmalıdırlar.
· Fatih projesi kapsamında donanım kurulumu tamamlanan okullarda ihtiyaç varken diğer okullara görevlendirme yapılmayacaktır.
· Bu görevi yapacak öğretmenler okullarında var olan ders görevini yerine getirdikten sonra kalan zamanlarında bu görevi yerine getireceklerdir.
· BT Rehber Öğretmeni görev talep dilekçeleri ve eklerinde eksik ve yanlış bilgi veren öğretmenlerin görev talepleri işleme koyulmayacaktır.
· Başvuru formunun okul müdürlüğünce onaylanmış hali ".jpg" formatında btkoordinator13@gmail.com adresine gönderilecektir.
· İletişim için btkoordinator13@gmail.com adresine mail yollanabilir.
BAKANLIK YAZISI İÇİN TIKLAYIN
RESMİ YAZI İÇİN TIKLAYIN
BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYIN
FATİH PROJESİ BT REHBERLİĞİ GÖREVİNİ YÜRÜTECEK ÖĞRETMENLERİN GÖREVLERİ İÇİN TIKLAYIN
FATİH PROJESİ BT REHBER ÖĞRETMENLİĞİ SINIF İÇİ UYGULAMA FORMU İÇİN TIKLAYIN
BAŞVURU YAPILABİLECEK OKUL LİSTESİ İÇİN TIKLAYIN